بهترین 5 نکته برای بهاره افشاری عصبانی

Wiki Article

↑ «اعترافات مأمور سابق FBI دربارهٔ سردار سلیمانی». جان مگوایر افسر سابق سازمان سیا در عراق میگوید «او قویترین مأمور مخفی در خاورمیانه است… آلکساندر گلییویچ دوگین دانشمند علوم سیاسی اهل روسیه در وبینار «بررسی ابعاد شخصیتی قاسم سلیمانی» در مسکو گفت: «سلیمانی در عرصه ژئوپلتیک برای احیای سوریه، عراق و برای آزادی فلسطین مبارزه میکرد… یراوند آبرهامیان استاد تاریخ آمریکایی ارمنی از لفظ ترور برای این عمل استفاده کرد او میگوید تحت هر تعریفی این کنش تنها با ترور قابل بیان است. امیر آقایی نیز که قرار بود در این فیلم بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلمنامه از بازی در این فیلم انصراف داد. ۵۳۴ مونا چمنی ۲۸ اصابت ضربات باتون تهران ۸ آذر ۱۴۰۱ اهل رشت و شغلش بازیگر تئاتر بود. در تابستان ۱۳۹۳، به دنبال هک شدن ایمیل نمایندهٔ اقلیم کردستان عراق در ایران، مکاتباتی افشا شد که این مقام باسابقهٔ کُرد در تهران را مقابل پرسش رسانهها قرار داد.  Th​is post was ᠎done by GSA Content Gen erat᠎or DEMO !


سن بهاره کیان افشاری

↑ «فیلمهای شادی مردم عراق و ریختن آنها به خیابان بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی نزدیک فرودگاه بغداد». به گفتهٔ سران عراقی، هنگام انتشار این بیانیه، آمریکاییها خودشان میدانستند که در واقع سلیمانی آنها را از عراق بیرون کردهاست. ↑ «زنده اعتراضات ایران؛ واکنشهای گسترده داخلی و خارجی به خشونت افراطی و شلیک از نزدیک به یک معترض». برای آگاهی بیشتر، تظاهرات ۲۰۱۹-۲۰۱۸ عراق، اعتراضات ۲۰۲۰-۲۰۱۹ عراق، و آتشزدن کنسولگری ایران در نجف را ببینید. ایران که هزاران نفر از لشکر خارجی خود را به سوریه اعزام کرده بود برای برگرداندن موج جنگ نیاز به اعزام هزاران ایرانی و شبه نظامی شیعه دیگر داشت، که با وجود خطر حمله به تأسیسات هسته ایران و فشار تحریمها فشار زیادی را متوجه آن میکرد؛ بنابراین ایران به مداخله یک قدرت دیگر در سمت خود نیاز داشت و سلیمانی در سال ۲۰۱۵ شخصاً به مسکو سفر کرد و به ولادیمیر پوتین رئیسجمهور روسیه پیشنهاد داد روسیه و ایران مشترکاً اسد را نجات دهند و موج جنگ را معکوس کنند. وقتی داعش کنترل شهرها و مناطق را بهدست گرفت، آسیبپذیری شیعه و عدم موفقیت آمریکا در محافظت از آنها باعث تقویت تلاشهای سپاه پاسداران و ژنرال سلیمانی در بهکارگیری و بسیج نمودن شبه نظامیان شیعه وفادار به ایران گردید.


به گفته بیبیسی، سلیمانی از آغاز حضور نیروهای آمریکا در عراق در ۲۰۰۳، برای انجام عملیات علیه نیروهای آمریکایی، به تأسیس و پشتیبانی گروههای شبه نظامی مسلح پرداخت و آنها را پرورش داده و تجهیز کرد که این عملیاتها غالباً همراه با تلفات وسیعی در بین نیروهای امنیتی عراقی و شهروندان عادی همراه بود. مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، نیز در اینمورد گفته بود: قاسم سلیمانی، مسئول سرکوب اعتراضهای مردم بود. ↑ «آمریکا: از همکاری روسیه و ایران در سرکوب معترضان نگرانیم». در جریان اعتراضات پاییز ۲۰۱۹، اعتراض راهپیماییکنندگان به ضعف استقلال عراق در منطقه و هر نوع دخالتی از جانب آمریکا، عربستان یا فاطمه گودرزی پرستاران دیگر کشورهای منطقه بود، اما این مخالفتها بیش از همه به ایران اشاره داشت. هدف او تحریک احساسات ضدآمریکایی، برای منحرف کردن اعتراضات مردمی علیه سیاستمداران و گروههای شبهنظامی تحت حمایت ایران بود. در بین توئیتهای فارسی هشتگ اول روز متعلق به واژه فارسی «انتقام/انتقام سخت» بود که با اختلاف فاحشی از دیگر هشتگها بالاتر قرار گرفت. در ابتدا وزارت دفاع و مدیریت اطلاعات ملی آمریکا با این ایده مخالف بودند اما پس از حمله به پایگاه هوایی کی-۱ توسط شبهنظامیان وابسته به حکومت ایران، که منجر به کشتهشدن یک شهروند عراقی-آمریکایی شد، آنها نیز متقاعد شدند تا این طرح را به ترامپ پیشنهاد دهند. Da ta has ​been g en​erated wi th G᠎SA Content Generat​or  DE᠎MO᠎.


بهاره افشاری و سردار آزمون

قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، عملیات دفاع از بغداد پایتخت عراق را در مقابل حملات نیروهای گروه تروریستی داعش، فرماندهی این سایت میکرد. به گفتهٔ سید حسن نصرالله، رهبر گروه حزبالله لبنان، قاسم سلیمانی از زمان انتصاب به فرماندهی سپاه قدس ارتباط نزدیکی با نیروهای حزبالله لبنان داشت. ↑ «فتوای بیسابقه رهبر انقلاب دربارهٔ سردار سلیمانی / بدن «حاج قاسم» ۵ تکه شده بود». سلیمانی در سوریه از مواهب استراتژیای بهره برد که توسط سردار حسین همدانی طراحی شده بود، با این حال او در پیشبینی یا جلوگیری از تاخت و تاز دولت اسلامی (داعش) به عراق، تسخیر موصل، و پیشروی به نزدیکی مرزهای ایران ناکام ماند. با این که ایران از سرنگونی اسد جلوگیری کرد، در سال ۲۰۱۴ پایانی برای جنگ در سوریه متصور نبود. ↑ «شش ماه تلاش برای سرنگونی حکومت ایران؛ آیا جدال به پایان رسید؟ ۲۴۴ مونا نقیب ۸ ساله اصابت گلولهٔ جنگی سراوان ۲ آبان ۱۴۰۱ در روستای آسپیچ استان سیستان و بلوچستان با شلیک مستقیم مأموران امنیتی جمهوری اسلامی به ناحیه سرش به قتل رسید. به گزارش سازمان حقوق بشری «ههنگاو» سه معترض در استان کردستان، به اتهام «آتشزدن بنر قاسم سلیمانی» به ۱۶ سال و ۷ ماه زندان محکوم شدند.

Report this wiki page