Top درمان خانگی آنفولانزا Secrets

Wiki Article

همانطور که گفته شد آنفولانزا می­‌تواند منجر به بیماری ذات الریه و تب می­‌شود.

شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون یا شوینده‌ی مناسب دست

نوع دوم واکسن آنفولانزا اسپری دماغی است که فلومسیت نامیده می­‌شود. ویروس موجود در این واکسن نوع دوم ضعیف شده و معمولا باعث بیماری آنفولانزا نمی­‌شود. واکسن فلومسیت تنها برای زنان غیر باردار و افراد ۲ تا ۴۵ ساله تجویز می‌­گردد.

هر چقدر داروی ضد ویروس را زودتر دریافت کنید، اثربخشی آن بیشتر است. تحقیق در مورد بهترین دارو برای آنفولانزا نشان داده است که مصرف داروی ضد ویروس را باید ظرف ۴۸ ساعت پس از بروز علائم شروع کنید.

این متخصص کودکان درباره وضعیت تزریق واکسن آنفلوآنزا در مادران باردار نیز گفت: از نظر سازمان  بهداشت جهانی مادران باردار هم در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا قرار دارند.

سالمندان (بیش از نیمی از موارد جدی و پیچیده در افراد بالای ۶۵ سال ثبت شده است).

تشخیص آنفولانزا و سرماخوردگی از روی علائم دشوار است. به‌طورکلی شدت علائم آنفولانزا نسبت به سرماخوردگی بیشتر است و می‎تواند عوارض جدی‎تری مانند بستری شدن در بیمارستان را به همراه داشته باشد.

همچنین این بیماری سالانه تعداد زیادی از زائران کربلایی را بیمار می‌­کند.

احتمال دارد پنج تا هفت روز پس از بروز علائم هم بتوانید ویروس را پخش کنید.

علائم مؤثر بر دستگاه تنفسی که همیشه تحت تأثیر قرار می‌گیرند (سرفه، عطسه، گلودرد، آبریزش چشم).

طبق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته روی این گونه رژیم غذایی، مشخص شد که این رژیم غذایی خواص و تاثیرات‌ بسیاری بر سلامتی و کاهش وزن افراد داشته است. از دیگر فواید این رژیم غذایی، بهبود بیماری­‌هایی نظیر ؛

با این حال، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که این واکسن قادر است علائم کرونا را کاهش دهد. البته برای نتیجه‌گیری قطعی به تحقیقات بیشتری نیاز است.

شما هم به ۱۵۰ هزار نفر عضو خبرنامه پزشکی درمانکده بپیوندید

تب و تعریق که حالت تهوع در آنفولانزا نی نی سایت از علائم رایج آنفولانزا هستند، می‌توانند باعث کم آبی بدن شوند. بدن همچنین برای دفع خلط و مخاط اضافی در بینی و گلو به مایع نیاز دارد. به این دلایل لازم است در زمان آنفولانزا به مصرف مایعات توجه ویژه‌ای شود.

Report this wiki page